27. september 2015

Plan Oman!

Da var billetter bestilt og kofferten funnet frem. Turen går til Muscat i Oman, min første tur til Midtøsten. For første gang på veldig lenge har jeg reisefeber og pakkeangst. Har visst glemt, at det som er glemt kan enkelt anskaffes.. Som om jeg skal til a galaxy far far away. Noe Oman definitivt ikke er, selv om det unektelig føles sånn... Jeg roter rundt på Google og planlegger. Foreløpig er det meste på vurderingsstadiet, men det er to steder jeg ihvertfall ønsker å få med meg.

Tanuf Ruins
Bildekilde: omantripper.com



Wadi Bani Awf
Bildekilde: omantripper.com

Det skal ikke stikkes under en stol at det har vært på tide med sommerferie en stund nå. Endelig er det vår tur, og det når regnet spruter rundt ørene i 12 graders "varme" her på vestlandet. Klager ikke på denne fremtidsutsikten:





.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar