21. november 2014

Bangkok torsdag og ut på shopping

Bare siden 2011 er det kommet 3 nye, gigantiske shoppingsentre i kun gangavstand fra hvor vi bor. Her er det helt crazy med shoppingmuligheter. For meg som ikke akkurat er shop-a-holic så er det likevel spennende å kikke rundt. Vindusshopping er jo også shopping :o) På planen idag var ny mobil til Ian (Samsung Note 4) og noen ekstra ladekabler til Trude's iPhone. Begge deler kan vi få hos "kjøpmannen på hjørnet", men vi tok likevel runden.

Embassy er det nyeste senteret. Her er det imidlertid kun Armani, Chanel, Fendi, Boss & Co som opererer. Blir kjedelig i lengden. Stilig - ja, men that's it. 


Jeg trivdes best denne gang på Terminal 21 som man får tilgang til direkte fra BTS stasjonen Asok, 5 minutters gange fra leiligheten. Her er en herlig mix av selvfølgelig high class merkevare, men også mer "normale" butikker med spennende utvalg. På toppen av bygningen ligger det en kino med 10 saler. Vi gikk og så Mockingjay del 1 etter vi hadde spist lunch. Jeg liker å gå på kino rundtforbi i verden. Salen her var stor, hadde særdeles god lyd og var nesten folketom. Mockingjay gikk den nette sum av 9 ganger igår. Fra morgen til sene kvelden. Her er det bare å troppe opp. Og prisen? Ca 30,-/pers...


Utsikt ned fra 7. etasje


 Toalettene i denne etasjen har maritimt preg. Utrolig kult!


Det var heller ikke noe å si på luksusen innenfor toalettbåsene... Her er det lys, varme og tre hastigheter på det meste. High tech class dass!!! ;o)


Kvelden ble tilbragt på mexicansk restaurant hvor vi bedrev kundepleie. Veldig trivelig! God mat, nok marguaritas og en rusletur hjem hvor jeg fikk kjøpt t-skjorter til Pål. "Merkevarer" i assorterte farger. En forbruksvare som koster lite og ingenting i forhold til kvaliteten faktisk.

Imorgen skal Ian og Mogens på fisketur. Jepp - fisketur! Jeg vurderer ennå om jeg orker å være med. De er garantert fisk på over 15kg, eller så får de 50% rabatt på prisen. Høres ut som et sted med mye schwær fisk, spør du meg. Jeg får nå se. Mer thai massasje, oljevarianten, og nok en vindusshopping i Terminal 21 med spennende butikker med aircondition frister igrunnen mer enn ei fiskehytte i 33 varme grader... Jeg tenker menn får være menn imorgen :o)


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar