17. november 2014

Bangkok mandag - og varmen kom og tok oss...

Store sightseeing-planer for dagen, men først litt jobb. Fordelen og ulempen ved å ha nett-tilgang overalt er at vi aldri er helt kvitt jobben. JEG KLAGER IKKE! Da klokken slo lunchtid var vi imidlertid så kokte og varme at det eneste vi orket var å ta turen ned i svømmbassenget. Jeg sier bare: velg dine venner med omhu ;o) Tilhørende leilighetskomplekset hvor kameraten vår bor - i Sukhumvit soi 12 - så følger nemlig denne fasiliteten, midt i Bangkok by:


 18 meters basseng! Rene skjære luksusen - og helt for oss selv som regel!


 Full konsentrasjon fra en tidligere aktiv svømmer.


Nydelig deilig og avkjølende. Etter en times tid her så følte jeg meg igrunnen som menneske igjen. Når dette skrives ventes det på Mogens. Vi skal ut og spise middag og drikke thai-øl på favorittrestauranten min i Sukhumvit Soi 5. Green chicken curry best there is !!!


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar