25. oktober 2014

Billetter i boks - Perth og Bangkok next

Da har kunden omsider klart å spikre noen datoer og det blir ut på tur igjen. Turen går først til Perth for deretter å svippe innom en kompis i Bangkok på vei hjem. Når jeg ser ut av vinduet her på vannrett regn og all shades of grey så virker sol og sommer temmelig forlokkende. Det er meldt mellom 20-27 grader i Perth neste uke og Bangkok har sine sedvanlige +/- 30. En nytelse for en forblåst vestlending. Eneste nedturen er enda flere flyplasser og flyturer. Alt har sin pris. Enda har jeg imidlertid 2 uker hjemme så jeg virkelig kan få nyte den mest hutrete perioden av Stavanger-høsten og få med meg noen intense studieuker. Kommer akkurat tilbake fra tur til eksamensperioden starter. Oh joy...

Enn sålenge får jeg nøye meg med gamle bilder.


Først nisse og thai-dame, med klær laget av kondomer - Bangkok that is...

Fra stranda like utenfor Freemantle, like sør for Perth

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar