22. juli 2011

Dag 2 - 5 i California

Gjett hva..? Jeg har prøvd noe nytt i feriesammenheng - slappe av!! Det er jo faktisk ganske så deilig! For fjerde dagen på rad har jeg slappet av på hotellet, spist frokost og latet meg rundt bassenget - hele dagen! Ingen sightseeing eller shopping, ingen nettsurfing etter fotogene steder i nærheten og ingen bil å kjøre. Jeg burde ha ferie mer ofte :-)

Om et par dager starter ferien for Ian også. Da blir det ut på tur igjen. Ruten er fremdeles ikke planlagt - det står på kartet for imorgen kveld. En ting er  ihvertfall sikkert, det blir tur via San Francisco, på kryss og tvers av flere stater før vi ender opp i Texas (Houston) igjen 2 uker senere. Det skal bli spennende og se hvor turen tar oss.

Enn sålenge - et par bilder til, denne gang tatt av meg - av området rundt på hotellet, Four Points Sheraton - Bakersfield.

Vannfontenene visker helt ut lyden fra hovedveien utenfor


Bassenget helt for meg selv frem til ca 14:30 på dagene - da dukker det opp et par-tre mennesker.
Herlig med "private pool" :-)


Jeg deler imidlertid bassenget med flere av disse - "American Beauty" anyone? ;-)

Varmen er imidlertid noe intens - mellom 33-38 grader og uten en sky på himmelen. Overgangen fra Stavanger var rimelig stor, for å si det sånn. Trenger siesta fra solen midt på dagen, og solfaktor 50(!) er blitt min nye følgesvenn...



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar