18. juli 2011

Omsider i California

Lørdag morgen bar det avgårde til ny business/pleasure tur, denne gang til California. Først ble det imidlertid et pitstop i Houston hvor jeg traff Ian som allerede har vært her borte 3 uker. Hadde en natts opphold på et flyplasshotell før turen gikk videre idag til Bakersfield, California.

Her er det herlig! God temperatur med 27 grader i skyggen, sol og deilig basseng på hotellet - Four Point Sheraton Hotel. Vi fikk leid oss bil på flyplassen, en Ford Focus, som blir vårt nye transportmiddel de kommende 3 uker, og fant hotellet - kun et kort stykke fra hvor Ian skal jobbe denne uka.

Jeg er trøtt som en dupp pga tidsforskjell, så det ble bare et par timer med bassenget idag og litte granne handling av nødvendige saker - som kjølebag!! - før vi slappet av på hotellrommet og Ian fikk forberedet jobb. Satser på at ytterligere 10 timers søvn får meg "snudd" til California tid og at jeg endelig er klar for sommeren! :-)

Etter denne første uka i Bakersfield blir det 2 ukers ferie på oss her borte istedenfor jobb. Kundene har ikke helt organisert seg, og glad er jeg for det. Da blir det FERIE på begge to! Jepp - dette kan vi like!

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar