26. juli 2011

Mandag - transportetappe mot Yosemite Nasjonalpark

Idag blir det seint opp! Senga på Pelican Inn er altfor deilig... Vi når frokost såvidt før kl. 10:00 - en gedigen "English Breakfast" som sitter i oss til kvelds... Ian må jobbe litt, og jeg får oppdatert reisebloggen, så vi kommer oss ikke avgårde før kl. 2 på dagen. Det gjør ingenting, for her er det skikkelig trivelig.




Vi har bestemt oss for å dra nordover og helt rundt San Francisco før vi begynner turen østover. Langs kysten like nord for Pelican Inn er det flotte strender - Stinson Beach er et syn! Her er det plass for alle, og er mitt perfekte bilde i hodet av en typisk "Californian Beach". Her mister jeg imidlertid også den lille veska mi med pass, et par Visa-kort osv. Ikke spesielt stilig... Jeg får stanset Visa-kortene, så får vi se om vi får gode nyheter. Jeg vet hvor jeg la fra meg veska, den er ennå ikke funnet... vel, vel..

Turen over til Yosemite tar sin tid. Inkl. middag i Livermore og tullet med pass og Visa-kanselleringer tar det 9 timer. Vi ankommer Berkshire B&B trøtte som dupper. Her er det også nyyyydelige senger, så idag blir det rett i seng igjen. Transport-etappe dagen har gått veldig bra tross alt, og imorgen venter Yosemite Nasjonalpark.

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar