9. februar 2015

En flott dag i fjellet

Igår ble det kinotur i regnet. Godt vi har svær paraply, for nede i landsbyen har det ikke snødd noenting siden vi kom for en uke siden. Kinoen ble jeg positivt overrasket over! Den hadde 8 forskjellige saler, gode stoler og det var ikke direkte trangt om plassen. Filmen - Jupiter Ascending - var heller døll, men med eyecandy både for Ian og meg så ble det et par trivelige timer likevel. Ikke den beste sci-fi filmen jeg har sett, med andre ord. Utenfor kinoen traff vi på denne karen, et nytt galleri med skulpturer er kommet til byen. Utrolig mye dyr kunst her, selv om jeg klarer å styre meg godt for skulpturelle uttrykk som dette...



Nei komme oss til fjells! Gråvær nede i kåken idag, men vi bestemte oss likevel for å ta turen over skyene. Vi sniktittet nemlig på webcam og det så faktisk riktig så lovende ut. 7th Heaven ble åpnet for første gang siden vi kom for en uke siden, og der var det pudder!





Perfekt I-believe-I-can-fly vær og masse pudder mellom trærne. Vår "hemmelige" offpiste-rute var ikke funnet av særlig mange, så det var bare å boltre seg i uberørt snø. Ruten er ikke like hemmelig som den blondinen fra Norge tok, som gikk seg 3 døgn vill fra skitrekket her... Holder man seg innenfor de tydelig merkede "Ski area boundry" skiltene, så er man på den sikre siden.

På slitne bein stavret vi oss oppi hottub'en da vi kom tilbake. For første gang ser jeg nå hensikten med å senke skroget i varmt boblevann etter endt økt. Bliss...

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar