24. oktober 2011

Jakarta - onsdag med SPA

Hurra for SPA! Igår booket jeg meg time på SPA’et her på hotellet – dobbelttime kl. 8:30 for idag. Så DEILIG !!! Ikke helt feil å bli bortskjemt to veldig drøye timer til endes! Jeg var helt i skyene etterpå og full av energi! Turen gikk til Senayan Plaza shopping senter for en liten rundtur. Jeg trengte faktisk å gå litt! Det ble heller magert med shoppingen, men turen var vel verdt det! Her er det ikke fortau å snakke om, og lyskryssene eksisterer kun for biler. Ingen ”grønne menn”, så skal du over veien er det mer eller mindre med livet som innsats. Og det er heller ingen spøk! 

Resten av dagen blir med bassengkanten og en god bok. Og før Ian kommer seg hjem så får jeg også skrevet en bokanmeldelse som har ligget over meg. Måtte skrive den i Word med copy/paste inn på nettet. Det var fremdeles utrolig treigt! Det viser seg at det ikke kun er hotellet som har et heller ustadig nett. Hele Jakarta sliter visstnok med det samme...

Kvelden blir det middag med Peking Duck og tilbehør på Table8. WOW og *sukk*! Restauranten er på hotellet, og den er rett og slett himmelsk! Vi blir sittende og nyte hele kvelden her inne. Av og til er det deilig å bare slappe helt av.

Utsikten fra hotellet er det heller ikke noe å si på - spesielt på kveldstid. At det er testing av lydsystemer på en kommende rockekonsert like utenfor hotellet gjør at kvelden blir noe bråkete, men hey - dette er Asia. Kan ikke helt forvente stillheten på Tau, hehe... ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar