28. oktober 2011

Onsdag - it's raining, it's pouring...

Dagen idag skjer lite spennende. Ian drar på jobb og jeg holder meg i all hovedsak innomhus. Finner fram Kindle'n og rigger meg til i godstolen. Det regner jevnt og trutt utenfor, og lysten til ut å gå er ikke veldig stor. Jeg har imidlertid fått beveget beina godt de siste dagene, så det gjør ikke så farlig.

Senere på dagen, når Ian er ferdig på jobb, kommer imidlertid Steve m/familie og henter oss for en aldri så liten sightseeing til Cottesloe Beach. Vi skal ut her en runde senere også - har planer om å leie bil til helgen - men jeg sier ikke neitakk! Ikke så verst strand heller da...


Været skinner opp et øyeblikk, men når vi finner oss en restaurant for å spise litt så detter det ned igjen. Jeg får for guds skyld håpe det slutter å regne i natt. Imorgen har Ian fri - ferdig på jobb for denne uka - og da har vi planer om å ta beina fatt igjen.

Nydelig middag anyway på en av restaurantene langs denne flotte stranda!!!


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar